BergenPengawal suhu cerdas untuk pengubah jenis keringDasar penggunaan mesti memahami intensiti dan

  • masa pelepasan:2024-02-08 15:47:17
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:205
  • Penerangan pantas:

    Bergen, ia mesti dipasang antara pemutus dan pemutus komposit tenaga rendah, atau pemutus sirkuit mesti dipilih sebagai pemutus

Kandungan artikel
ia mesti dipasang antara pemutus dan pemutus komposit tenaga rendah, atau pemutus sirkuit mesti dipilih sebagai pemutus; Jika tidak ada pemutus pada sisi sekunder, ia mesti dipasang pada kedua-dua sisi penyesuaian komposit tenaga rendah, dan pelompat kabel terpisah mesti disambung ke kabel terpisah pada kedua-dua sisi pemutus sirkuit.

Apa peranan penting pengubah kuasa

BergenJaga-jaga untuk operasi percubaan penghasil pengubah kuasa

Secara umum, kaedah rawatan kecemasan api pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah terutama untuk memadamkan pengubah yang ditenggelamkan minyak, memadamkan bekalan kuasa yang ditukar di setiap sisi, set generator mesti dihapus terlebih dahulu.

ManchesterApabila menggunakan sampel minyak pengubah kuasa dalam operasi perlu menambah minyak dari valv gerbang minyak di bahagian bawah tangki minyak atau valv gerbang sampel untuk melepaskan sekitar kg cairan sampah yang disimpan di bawah untuk membersihkan masukan minyak, dan kemudian mengambil sampel minyak.

Dalam kes menggunakan pengubah jenis kering, pelanggan mesti menguasai kaedah kabel. Jika ada masalah dalam kabel, ia mudah menyebabkan kesalahan biasa dalam aplikasi. Jadi, apa mod kabel pengubah jenis kering?

If the above provisions are not met, the problem of dryness shall be solved. Generally, it is OK to operate the centrifugal fan for a period of time. Semak kesucian pengubah kuasa. Jika terlalu banyak debu ditemui, ia mesti dihapuskan untuk memastikan ventilasi dalam dan menghindari penetrasi izolasi. Secara khususnya, perhatikan untuk membersihkan penyesuaian pengubah kuasa Akhir atas dan bawah pemasangan winding. Pemantau sentrifugal boleh dibawa atau pemampatan udara kering atau N akan digunakan untuk membersihkan debu dalam ruang dalam yang tidak mudah dicapai, seperti saluran ventilasi, dan tidak boleh ada tanah.


BergenPengawal suhu cerdas untuk pengubah jenis keringDasar penggunaan mesti memahami intensiti dan irama



Pembuat pengubah kuasa

Penukar jenis kering adalah peralatan elektrik biasa, yang boleh digunakan untuk menukar tenaga bertukar satu nilai piawai ke nilai piawai yang lain dengan frekuensi yang sama. Penukar jenis kering melangkah naik digunakan untuk menukar tenaga berganti grad rendah ke tenaga berganti grad tinggi yang lain dengan frekuensi yang sama. Ia digunakan secara luas dalam industri frekuensi tinggi, seperti bekalan kuasa frekuensi pembolehubah.

After hours of continuous trial operation with a certain load, and the transformer will turn to all normal operation.

Piawai inspeksiDalam terma tempat penggunaan, pengubah jenis kering kebanyakan digunakan dalam & ldquo; Jenis & rdquo; anti api dan anti letupan Ia mudah digunakan dalam bangunan-bangunan teknik besar dan medium-sized dan bangunan-bangunan multi-tingkat; Pengubah minyak ditenggelamkan kerana & ldquo; Kecelakaan & rdquo; Kemungkinan ada minyak atau kebocoran selepas api, dan kebanyakan tempat aplikasi yang menyebabkan kemalangan api mudah dipilih di bangunan-bangunan teknik besar dan medium dan bangunan-bangunan berbilang tingkat;

Alasan utama untuk kebocoran minyak adalah bahawa terdapat cacat dalam bahagian besi yang diletakkan

Kost projek berbeza. Berbanding dengan harga pembelian pengubah kapasitas, harga pembelian pengubah jenis kering jauh lebih tinggi daripada harga pengubah yang ditenggelamkan minyak.


BergenPengawal suhu cerdas untuk pengubah jenis keringDasar penggunaan mesti memahami intensiti dan irama



Sebelum dan selepas mengambil sampel, bersihkan periferi port sampel dengan kain bersih atau tanpa rambut.

Keperlukan pemasanganGaris kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a, fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning, hijau dan merah papan terminal pengubah. Garis sifar akan disambung ke garis sifar neutral voltaj pengubah,BergenPengubah jenis kering 630kVA, dan wayar mendarat,BergenProses produksi pengubah jenis kering, kasing pengubah dan titik pengubahnya akan disambung satu sama lain. Pada masa biasa wayar tanah dan wayar sifar dipimpin oleh wayar neutral pengubah. (contohnya, kotak pengubah akan sepadan dengan tanda wayar tanah shell dan disambung satu sama lain). Semak garis input dan output untuk pastikan ia sesuai dan tepat.

Untuk mempromosikan penggunaan pengubah penyimpanan tenaga, Kementerian Kewangan, Kementerian industri dan teknologi maklumat dan Komisi Pembangunan Negara dan Reform bersama-sama mempromosikan peraturan terperinci untuk pelaksanaan pengubah distribusi penyimpanan tenaga produk penyimpanan tenaga yang bermanfaat bagi projek rakyat sejak , menyediakan subvenci - yuan / KVA untuk pengubah penyimpanan tenaga.

Kebocoran minyak di flange looper

BergenPenukar jenis kering terdiri dari dua resisten pembuluhan,BergenPelbagai pengubah, yang menghasilkan empat kumpulan kabel: & ldquo; Y[UNK]y”[UNK]& ldquo; Dy”& ldquo; Y[UNK]d” Dan & ldquo; D[UNK]d”. Di China, hanya & ldquo; Y[UNK]y” Dan & ldquo; Y[UNK]d”. Kerana terdapat juga dua jenis sambungan Y dengan wayar neutral dan tanpa wayar neutral. Jika tiada wayar neutral, semua tanda tidak akan ditangkap. Jika ada wayar neutral, huruf N akan ditambah selepas huruf y Inggeris. N menunjukkan bahawa garis neutral mempunyai wayar pendaratan pengubah. Kumpulan kabel Yn. Apabila UAB meliputi UAB, tangan minit menunjuk ke & ldquo; ” Dalam kumpulan wayar baru, guna & ldquo; ” menunjukkan.

Berapa banyak pengubah kuasa

Oil leakage of cast iron parts

BergenMaklumat produk lain
  • Laroche di Sungai YongheJembatan naik kecil sederhanaBerapa lama musim sejuk industri jentera pembin

    Laroche di Sungai YongheJembatan naik kecil sederhanaBerapa lama musim sejuk industri jentera pembin

  • Laroche di Sungai YonghePlatform angkat bimbitReputasi yang baik

    Laroche di Sungai YonghePlatform angkat bimbitReputasi yang baik

  • Laroche di Sungai YongheVilla ganda dipenuhi dengan lif rumah tanggaPenuh pujian

    Laroche di Sungai YongheVilla ganda dipenuhi dengan lif rumah tanggaPenuh pujian

  • BalibanMonitor pengubah minyak tertenggelamSebut harga tetap stabil

    BalibanMonitor pengubah minyak tertenggelamSebut harga tetap stabil

  • AshbournePlatform penangkapan hidraulik garpu guntingKawasan aplikasi dan ciri prestasi

    AshbournePlatform penangkapan hidraulik garpu guntingKawasan aplikasi dan ciri prestasi

  • AshbourneJembatan pengangkutan bekasAnalisis masalah trend

    AshbourneJembatan pengangkutan bekasAnalisis masalah trend

  • KutnoJembatan naik mudahPengenalan kaedah pembelian yang betul

    KutnoJembatan naik mudahPengenalan kaedah pembelian yang betul

  • KutnoPlatform angkat bimbitApakah parameter teknikal

    KutnoPlatform angkat bimbitApakah parameter teknikal

  • segera:Peringatan: Maklumat BergenPengawal suhu cerdas untuk pengubah jenis keringDasar penggunaan mesti memahami intensiti dan memberi anda BergenPengawal suhu cerdas untuk pengubah jenis keringDasar penggunaan mesti memahami intensiti dan oleh syarikat kami, perkhidmatan BergenPengawal suhu cerdas untuk pengubah jenis keringDasar penggunaan mesti memahami intensiti dan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk BergenPengawal suhu cerdas untuk pengubah jenis keringDasar penggunaan mesti memahami intensiti dan , sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian BergenPengawal suhu cerdas untuk pengubah jenis keringDasar penggunaan mesti memahami intensiti dan . BergenPengawal suhu cerdas untuk pengubah jenis keringDasar penggunaan mesti memahami intensiti dan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di BergenPengawal suhu cerdas untuk pengubah jenis keringDasar penggunaan mesti memahami intensiti dan , atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!